خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از اندرزگاه زنان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۷۴۰

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ضمن بازدید از اندرزگاه زنان زندان وکیل آباد مشهد، با برخی از زندانیان زن گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، انسیه خزعلی در این بازدید ضمن گفت و گو با تعدادی از زنان زندانی و پرسیدن سوالاتی در خصوص نوع جرم و دلیل زندانی شدنشان، راه حل‌های مختلف برای تخفیف حبس برخی از زنان زندانی و جلب مشارکت خیرین در تامین بدهی زندانیان جرایم غیرعمد را بررسی کرد.
 
وی در دیدار با تعدادی از دختران زندانی که کمتر از ۱۸ سال سن داشته و در بخش کانون اصلاح و تربیت زندان به سر می بردند یا زنانی که سابقه حبس نداشتند و امکان تخفیف حبس برای آنان میسر بود قول مساعدت داد تا زمینه آزادی مشروط یا ادامه تحصیلشان را فراهم کند.
 
خزعلی با اشاره به وجود آن دسته از زنان زندانی که هیچ حمایتگری در بیرون از زندان نداشتند گفت: پویشی برای حمایت از این زنان ایجاد خواهد شد تا خانواده‌های مستعد بتوانند این افراد را تحت حمایت قرار دهند.
 
به گزارش روابط عمومی پلیس خراسان رضوی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری همچنین درباره کمک مالی برای تجهیز سوله ورزشی بند زنان زندانی و پیگیری برای حذف شروط پابند الکترونیکی برای زندانیان قول همکاری داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز