خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق حرفه‌ای در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۳۰۵

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای که با سرقت کارتهای احراز هویت شهروندان، طلا خریداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "جلیل موقوفه‌ای" گفت: با وقوع سرقت های منزل و محتویات داخل خودرو موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیات کلانتری ۱۱۱ هفت چنار مشخص شد متهم با همکاری 2 نفر از همدستانش پس از سرقت کارت ملی و کارت بانکی از خانه و خودروهای شهروندان در جنوب تهران و حتی شهرستان های مختلف با هویت مالباختگان و با کارتهای بانکی سرقتی در بازار امام زاده حسن، طلا خریداری کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان ساوه قرار داشته است ادامه داد: تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم با رصدهای دوربین مداربسته هویت سارق حرفه ای را شناسایی کردند و پس از چند ساعت متهم را هنگام ارتکاب جرم در یکی از طلافروشی های بازار امام حسن، بازداشت کردند.

وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۱۱ هفت چنار با مشاهده شواهد و مستندات موجود به جرم خود مبنی بر ده فقره سرقت محتویات داخل خودرو و منزل از شهروندان با همدستی دو نفر اعتراف کرد.

موقوفه ای با بیان اینکه سارق 20ساله و دارای سابقه کیفری و ساکن مهر شهر بوده است خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی دیگر سارقان به پایگاه هشتم پلیس آگاهی معرفی شد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز