خبرگزاری کار ایران

ترافیک در بیشتر معابر و محورهای بزرگراهی پایتخت سنگین است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۳۵۶

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بیشتر معابر و محورهای بزرگراهی پایتخت سنگین است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در بعد از ظهر  شنبه هشتم آبان  ماه ۱۳۹۹  اظهار داشت: با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از سطح معابر و بزرگراههای شهر تهران توسط همکاران بنده شاهد بودیم ، در کلیه محورها بار ترافیکی شروع شده و ترافیک به صورت عادی  و همیشگی  خود  بدون مشکل در جریان است.

وی گفت : شرق به غرب حکیم قبل ازمحدوده حقانی تا شیخ فضل الله مجددا از محدوده پردیسان تا اشرفی ، شمال به جنوب چمران از محدوده پل پارک وی به سمت جنوب تا خروجی یادگاردارای بار ترافیکی است.

وی ادامه داد : بزرگراه نیایش به سمت جنوب تا محدوده ملاصدرا و  نواب شمال  به جنوب از  تونل توحید تا بریانک  بار ترافیکی عصرگاهی را شاهد هستیم .  

سرهنگ رنجبر گفت : شمال به جنوب خیابان مصطفی خمینی از محدوده میدان بهارستان تا چهارراه سیروس ، غرب به شرق خیابان شوش از میدان راه آهن تا چهارراه رجایی و در ادامه تا میدان شوش شاهد حجم ترافیک عصرگاهی هستیم.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  گفت : جنوب به شمال مدرس از محدوده پل طبیعت تا خروجی صدر به سمت شرق ، غرب به شرق از دوراهی مدرس تا کامرانیه و آزادگان غرب به شرق محدوده آزادراه ساوه  دارای حجم سنگین ترافیک می باشند .

وی افزود : شرق به غرب بزرگراه شهید همت از محدوده  قبل از پل های فجر  تا محدوده شیخ فضل الله  و در ادامه از پردیسان تا محدوده  جنت آباد ، جنوب به شمال شیخ فضل الله از خروجی حکیم به سمت شمال تا میدان صنعت , شرق به غرب جلال آل احمد از میدان گلها تا محدوده قبل از پل شیخ فضل الله به سمت غرب شاهد بار ترافیکی عصرگاهی می باشیم .

رنجبر ادامه داد : ، شمال به جنوب امام علی ( ع) از  محدوده قبل از پل شهید زین الدین ، تا محدوده پیروزی  و در ادامه محلاتی تا خاوران ، شمال به جنوب یادگار امام  (ره ) از محدوده ایثارگران تا محدوده مرزداران تا خرم رودی ، شرق به غرب خیابان انقلاب از محدوده فردوسی و در ادامه تا  میدان انقلاب و در ادامه آزادی تا زیرگذر یادگار امام (ره) دارای بار ترافیکی هستیم .

وی بیان : در کل حجم بار ترافیکی دراکثر معابر  شهر تهران هم اکنون سنگین و پرحجم  می باشند و محل هایی که ذکر شد بیشترین حجم ترافیک و تردد خودروها را داراست و محور های بزرگراهی نیز دارای بیشترین حجم ترافیک می باشند  که تحت کنترل و مدیریت از طریق مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ می باشند .

رنجبر بیان داشت : مسیر غرب به شرق شهید سلیمانی از تونل رسالت تا محدوده پل صیاد نیز دارای بار ترافیکی عصرگاهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز