خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه پیام‌نور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۳۰۴

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «ابراهیم تقی‌زاده» را به عنوان سرپرست «دانشگاه پیام‌نور» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه پیام نور» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی، برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، مهارت‌افزایی و کارآفرینی، در راستای راهبردهای «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» با نگاه تحول گرایانه و مسأله محور به منظور متناسب‌سازی ماموریت‌های دانشگاه با ظرفیت‌های استانی، ملی و بین المللی به انجام رسانید.

برنامه‌ریزی جهت تحقق اهداف ذیل ضروری است:

۱- تسهیل شرایط بهره مندی از امکانات و تجهیزات آموزشی، تحقیقاتی و فناوری موجود در مراکز استان‌ها برای اعضا هیات علمی و دانشجویان کلیه مراکز پیام نورکشور.

۲- ارتقاکیفیت آموزشی، پژوهشی و فناوری، ترغیب و تشویق خانواده فرهیخته و بزرگ دانشگاه پیام نور به فعالیت‌های علمی، تیمی وگروهی.

۳- ارتباط و تعامل هم افزا با سایردانشگاهها، موسسات آموزشی، پژوهشی، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری.

۴- ترغیب و تشویق اعضا محترم هیات علمی به انجام طرحهای بین دانشگاهی، تحقیقات بین رشته‌ای و چند رشته ای.

۵- ایجاد جاذبه برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور.

۶- برنامه‌ریزی دانش‌بنیان برای آموزش در دوره پساکرونا.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر محمدرضا زمانی» رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور قدردانی کرد.

تقی‌زاده (زاده ۱۳۴۸ بیرجند) استاد تمام رشته حقوق خصوصی دانشگاه پیام‌نور است که پیش از این رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و جنوبی بوده است و تالیف بیش از ۱۱۰ عنوان مقاله ISI، علمی و پژوهشی و کنفرانس‌های بین المللی و تالیف بیش از ۱۷ عنوان کتاب علمی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز