خبرگزاری کار ایران

کشف بلوریجات قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۲۹۹

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۴۶ هزار عدد انواع بلوریجات قاچاق در انباری در جنوب تهران به ارزش ریالی ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" توضیح داد: در پی اطلاع از تخلیه بار قاچاق در محدوده کمربندی دوم تهران،مامورین این پلیس به سرعت به محل اعزام و طی عملیات منسجم در پی رصد های اطلاعاتی نا محسوس موفق به کشف مقادیر زیادی بلوریجات قاچاق شدند.

وی در ادامه بیان داشت:در بررسی های اولیه انجام شده مشخص شد کالا ها فاقد اسناد ثبت و پذیرش در سامانه انبار ها می باشند و بارنامه ارائه شده مربوط به لوازم شوینده و اسناد گمرکی نیز از نظر زمانی دارای مغایرت و مربوط به سال های گذشته می باشند.

او عنوان داشت :در ادامه تحقیقات متهمین دستگیر و  به همراه کالا های قاچاق به این پلیس منتقل شدند و طی شمارش صورت گرفته کالا ها شامل بیش از  ۱۴۶۰۰۰ عدد لیوان و استکان بلوری محصول کشور امارات بوده که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام پلیس با بیان اینکه تحقق شعار سال (تولید،پشتیبانی و مانع زدایی از تولید ملی) از لزوم خاصی برخوردار و از اهداف این پلیس بوده اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای مشکوک به قاچاق و یا احتکار شده با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز