خبرگزاری کار ایران

تقدیر عضو شورای شهر از زاکانی:

امکان حاشیه‌سازیِ بدخواهان را برطرف کردید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۴۴۵

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در پیامی از اقدام شهردار تهران در پی لغو حکم مشاوره دامادش - حسین حیدری - تقدیر کرد و خطاب به وی نوشت: شما الگوی شایسته‌ای برای مدیران جوان و آینده‌سازان کشور هستید.

به گزارش ایلنا، متن پیام احمد صادقی خطاب به علیرضا زاکانی بدین شرح است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر زاکانی

شهردار محترم تهران

با سلام و احترام

در پی انتشار پیام شما مبنی بر لغو حکم جناب آقای مهندس حیدری، بدین وسیله لازم دیدم تا از تصمیم شجاعانه شما تقدیر نمایم.

توجه به نظر و خواسته شهروندان فهیم، اهالی خدوم رسانه و دلسوزان نظام جزو مهمترین رویکردهای منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش است و خدا را شاکریم که جنابعالی غیرتمندانه در پای وعده‌های خود ماندید و امکان هرگونه حاشیه‌سازی را برای معاندین و بدخواهان برطرف کردید.

شما به عنوان یک مدیر دلسوز انقلابی که سال‌ها سابقه خدمت و جانفشانی برای این مرز و بوم را دارید، الگوی شایسته‌ای برای مدیران جوان و آینده‌سازان کشور هستید و خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه شما در شهر تهران منشاء تحول خواهد بود؛ ان‌شاءالله.

احمد صادقی

منتخب مردم شریف ری، تهران و تجریش»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز