خبرگزاری کار ایران

پلمب ۶۶ گاراژ و مغازه ضایعاتی در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۲۸۰

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پلمب ۶۶ گاراژ و مغازه ضایعاتی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت:  در پی اعلام نارضایتی شهروندان مبنی بر خرید و فروش اموال مسروقه در تعدادی از مغازه های ضایعاتی و گاراژها  در جنوب تهران،  بررسی این موضوع در اختیار تیم های مختلفی از ماموران کلانتری ۱۵۹ بیسیم و ۱۱۴ غیاثی  قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد ، افراد مشکوکی به تعدادی از این واحدهای صنفی در تردد هستند که نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و  اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت محله محور برنامه ریزی شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: این طرح طی ۵ روز با حضور های اکیپ های مختلف به صورت گسترده اجرا و واحدهای صنفی ضایعاتی و گاراژهای مربوط ساماندهی شد.

سرهنگ موقوفه ای  به پلمب  ۶۶ گاراژ و مغازه ضایعاتی در جنوب شهر  اشاره کرد و اظهار داشت:  در بررسی های بیشتر از این واحدهای صنفی تعدادی  اموال مسروقه کشف و اموالی از قبیل دریچه های آب های سطحی و بشکه های ترافیکی  نیز به چشم می خورد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این نوع طرح ها در راستای برقراری امنیت  عمومی و کسب رضایتمندی شهروندان انجام می شود خاطر نشان کرد: مسئولیت  و مشارکت پذیری شهروندان برای حفظ و تداوم امنیت بسیار موثر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز