خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۰ میلیارد ریال اسانس و مواد افزودنی قاچاق در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۲۶۴

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر و کشف بیش از ۴ هزار کیلوگرم اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی قاچاق ، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" گفت: طی اطلاع از اینکه شرکتی اقدام به قاچاق مواد خوراکی و لوازم بهداشتی در خیابان آزادی می نماید ، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه که بیش از ۴ هزار کیلوگرم اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی در محل موجود بود.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید انباری ۳۰ متری در خیابان آزادی مقادیری متنابهی اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی ، آرایشی ، بهداشتی و برچسب و لیبل تقلبی موجود بود که فاقد اسناد مثبته گمرکی می باشد.

ایشان عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید کالاها به تهران منتقل و در شرکت اقدام به بسته بندی و فروش می نماید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهمین را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه  کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف  شده را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز