خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۹۷۶

با حکم محسن منصوری استاندار تهران، سرپرست معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران منصوب شد.

به گزارش ایلنا، با حکم محسن منصوری استاندار تهران محسن نایبی به سمت سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری تهران منصوب شد.

 متن حکم به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای محسن نائبی

سلام علیکم

با عنایت به مراتب شایستگی، تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به سمت "سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی" استانداری تهران منصوب می‌شوید.

سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، تلاش در جهت تحقق برنامه های امنیتی و انتظامی دولت، تقویت و ارتقاء توان انتظامی، رصد کلیه رخدادهای امنیتی در سطح استان و اتخاذ تدابیر فعالانه در مواجهه با مسائل، بالا بردن سطح امنیت عمومی در جامعه، برنامه ریزی و اقدام مناسب جهت کنترل و مبارزه با شیوع بیماری کرونا با همکاری مبادی ذیربط، توسعه زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی و ارتقاء مولفه های پدافند غیرعامل، برنامه ریزی برای تحقق امنیت مردم پایه با استفاده از ظرفیت شورای تامین استان، دستگاه‌های مرتبط و نهادهای مردمی به ویژه جوانان مومن و انقلابی از اهم نکات مورد انتظار می باشد.

امید است با اتکال به خداوند منان، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در انجام وظایف قانونی و ماموریت های محوله موفق باشید.

محسن منصوری

استاندار تهران

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز