خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تأکید کرد؛

لزوم اقناع والدین و مربیان پیش‌دبستانی جهت ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی در برنامه سنجش

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۹۶۱

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی بر لزوم اطلاع‌رسانی و اقناع والدین و مربیان پیش‌دبستانی جهت ثبت‌نام نوآموزان پیش‌دبستانی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، سیدجواد حسینی در نشست مشترک با معاونت آموزش ابتدایی، مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی و انجمن اولیاء و مربیان، با بیان این که در سال جاری سنجش ۶۰۰ هزار نوآموز پیش‌دبستانی هدف‌گذاری شده است گفت: علی‌رغم مشکلات سامانه «سیدا» برای ثبت‌نام پیش‌دبستانی‌ها تاکنون ۱۰۳ هزار نوآموز پیش‌دبستانی در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوبت‌گیری شده‌اند.

وی افزود: سنجش این نوآموزان در ۴۷۱ پایگاه سنجش در سراسر کشور در حال انجام است و فعالیت این پایگاه‌ها تا اواخر آذر ادامه دارد.

حسینی با بیان این که سنجش پیش‌دبستانی‌ها از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است، گفت: باتوجه به هدف‌گذاری سنجش ۶۰۰ هزار نوآموز پیش‌دبستانی برای سال جاری، لزوم اطلاع‌رسانی و اقناع خانواده‌ها و مدیران پیش‌دبستانی‌ها با رویکرد تهییجی و از روش‌های مختلف ضروری است.

وی افزود: تولید بسته اطلاع‌رسانی ویژه والدین و مدیران مراکز پیش دبستانی با نظارت معاونت آموزش ابتدایی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی و توزیع گسترده آن از طریق روابط عمومی وزارت، برگزاری نشست خبری، استفاده از ظرفیت ماهنامه پیوند، استفاده از ظرفیت انجمن‌های اولیا و مربیان با هدف اطلاع‌رسانی به اولیا و استفاده از ظرفیت صدا و سیما و شبکه شاد ازجمله راه‌های اطلاع‌رسانی این برنامه است.

حسینی تصریح کرد: گزارشی از برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی سال ۱۴۰۰برای ارسال به دولت و کمیسیون آموزش مجلس نیز تهیه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز