خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه ایلام منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۸۹۵

​وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر « طاهر علی‌محمدی» را به عنوان سرپرست دانشگاه ایلام منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه ایلام» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش-محور، پژوهش آموزش-محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر محمد علی‌اکبری» رئیس سابق دانشگاه ایلام در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر طاهر علی‌محمدی عضو هیات علمی و دانشیار گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه ایلام است که پیش از این نیز یک دوره ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز