خبرگزاری کار ایران

ایجاد صندوق حمایت از زنان سرپرست خانوار و دختران با نیازهای ویژه

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۳۱۱

مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور زنان از ایجاد یک صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیاز های ویژه خبر داد.

به گزارش ایلنا، در جلسه کارگروه استانی اموربانوان، زهرا پناهی روا با اشاره به جامعه ۵۰۰ هزار نفری زنان فرهنگی و ۷ میلیونی دانش آموزان دختر در آموزش و پرورش، عنوان کرد: انتظار ما از حوزه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت سیزدهم؛ بالا بردن، هدفمند کردن و قانون مند کردن جایگاه مشاوران امور زنان در نهادهای مختلف به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است به لحاظ انتظاری که زنان فرهنگی و دختران دانش آموز از ما دارند.

وی تصریح کرد: با وجود بیماری کرونا و محدودیت های آن، برنامه های خوبی در حوزه امور بانوان اتفاق افتاد و در حوزه دختران و زنان آموزش ها را کنسل نکردیم و با برنامه زمانبندی به مرحله اجرا درآوردیم.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، پناهی روا از ایجاد یک صندوق حمایتی برای زنان سرپرست خانوار و دختران با نیاز های ویژه خبر داد و افزود: یکی از مهمترین اتفاقات در حوزه امور بانوان طراحی یک چهارچوب سیاستگذاری و تدوین یک برنامه عملیاتی و اجرایی دقیق مرتبط با حوزه آموزش و پرورش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز