خبرگزاری کار ایران

نتایج پویش ملی «مهربان‌ترین پدر» اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۸۷۹

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج پویش ملی «مهربان‌ترین پدر» در دو بخش نامه‌ای به پدر و تصویرگران مهربانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی رمضانی خبر داد ابتکار پویش ملی مهربان‌ترین پدر با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با اندیشه‌ها و آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، توسعه و تقویت مهارت‌های اجتماعی-سیاسی، تبیین اندیشه‌های حضرت امام و با تشکیل دبیرخانه‌ای به همین عنوان و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در دو بخش نامه‌ای به پدر شامل دلنوشته‌ای خطاب به حضرت امام (ره) ویژه دانش آموزان تمام دوره‌های تحصیلی؛ تصویرگران مهربانی شامل قرائت یک غزل از اشعار دیوان حضرت امام خمینی (ره) به صورت ویدئوکست ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در بستر پیام رسان شاد برگزار شد.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی افزود: از بین آثار ارسالی به دبیرخانه که در مجموع قریب ۱۵۰۰ اثر را دربر می‌گرفت، ۵۰ اثر عنوان برگزیده را کسب کردند که شامل ۳۰ اثر با موضوع (نامه‌ای به پدر) و ۲۰ اثر برگزیده با موضوع (تصویرگران مهربانی) در این پویش ملی انتخاب شدند که از آن‌ها تجلیل خواهد شد. اسامی در پرتال آموزش و پرورش قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز