خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران در جمع خبرنگاران؛

مسائل شهر تهران و استان‌های همجوار در هم تنیده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۸۶۳

استاندار تهران گفت: مسائل شهر تهران و شهرستان‌ها و حتی استان‌های اطراف آن در هم تنیده است و به همین جهت با اقدامات شهرداری هماهنگ خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، محسن منصوری، استاندار تهران امروز  _ یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ - با حضور در آیین بهره‌برداری و بازدید از پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی (مدیریت سیلاب غرب تهران) با تشکر از زحمات شهرداری تهران در جمع خبرنگاران تاکید کرد: شهرداری تهران نسبت به موضوعات شهر تهران و شهرستان‌های اطراف شهر تهران اقداماتی انجام داده‌اند.

به نقل از پایگاه شهر، استاندار تهران با اشاره به این که پروژه‌های بسیار مهمی امروز افتتاح شده است، افزود: نمی‌توان ماهیت شهر تهران از شهرستان‌های اطراف جدا کرد. بهره‌بردارهای اصلی بسیاری از پروژه‌های شهرداری، شهرستان‌های اطراف هستند. هدایت آب در پروژه مدیریت جمع‌آوری و انتقال آب‌های سطحی و شبکه‌های آبرسانی که ۶.۲ کیلومتر آن امروز افتتاح می‌شود، مشکل آب شهرقدس و شهریار را حل می‌کند.

او گفت: مسائل تهران و حتی استان‌های همجوار یکپارچه و در هم تنیده‌ است و نمی‌توان این مسائل را از هم جدا یا تفکیک کرد. موضوعاتی از قبیل راه، حمل و نقل، آب، سیلاب و... از جمله این مسائل هستند.

محسن منصوری با بیان این که اجرای پروژه در شهر قدس انجام می‌شود، تاکید کرد: شهرداری تهران در تملک و تعارضات شهرداری با مشکلاتی روبرو بودند، مجموعه استانداری و شهرستان‌های اطراف با شهرداری تهران کاملا همراه و هماهنگ هستند. آنچه مربوط به حوزه مدیریتی تهران و شهرستان‌های اطراف آن وجود داشته باشد را با جدیت پیگیری می‌کنیم و در این خصوص جلسات تخصصی برگزار می‌شود تا سرعت کارها و فعالیت‌ها افزایش یابد و در اسرع وقت پروژه تکمیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز