خبرگزاری کار ایران

تخصیص مبلغ ۴۴۰ میلیارد تومان از اعتبار مسکن مددجویان بهزیستی در بودجه سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۶۰۶

رئیس سازمان بهزیستی کشور از تخصیص مبلغ ۴۴۰ میلیارد تومان از اعتبار یکهزار و ۷۰ میلیارد تومانی مسکن مددجویان بهزیستی در بودجه سال ۱۴۰۰ با دستور رئیس جمهور خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان این دولت بیش از ۱۶۰ هزار خانواری که پشت‌نوبت دریافت مسکن مددجویی هستند، بتوانند صاحب خانه شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، "وحید قبادی‌دانا" رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص افزایش اعتبار مسکن مددجویان بهزیستی در بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: با حمایت مجلس شورای اسلامی مبلغ یکهزار میلیارد تومان به بودجه ۷۵ میلیارد تومانی کمک‌های بلاعوض برای ساخت مددجویان بهزیستی افزوده شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ مبلغی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان سالانه برای کمک به تهیه و ساخت مسکن مددجویان بهزیستی در بودجه سنواتی گنجانده شده است که این مبلغ با حمایت دولت، سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی به یکهزار و ۷۵ میلیارد تومان رسیده است.

وی از پیش‌بینی ۵۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۰ برای جبران سود بانکی وام‌های مسکن مددجویان خبر داد و گفت: در صورت تخصیص، سود بانکی وام‌های مسکن مددجویان جبران و به صورت قرض‌الحسنه تعلق می‌گیرد.

قبادی‌دانا، با بیان اینکه تا هفته گذشته اعتباری برای بودجه مسکن مددجویان بهزیستی از سوی سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی رایانه‌ها تخصیص داده نشده بود، اذعان کرد: با دستور ریاست جمهور مبلغ ۴۴۰ میلیارد تومان از یکهزار و ۷۰ میلیارد تومان به بهزیستی تخصیص داده شد که با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته جهشی در نهضت ساخت مسکن برای مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۰ رقم خواهد زد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان ابراز امیدواری کرد که بیش از ۱۶۰ هزار خانواری که پشت‌نوبت دریافت مسکن مددجویی هستند بتوانند تا پایان این دولت بتوانند صاحب خانه شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز