خبرگزاری کار ایران

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالی/بارش باران در ۶ استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۷۹۴

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی شمال کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جاده های کشور گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا کندر و محدوده های سرودار ، وینه ، خوشبختی و ترافیک نیمه سنگین در محدوده های سدکرج و سد سیاه بیشه نیمه سنگین است.

او ادامه داد: همچنین ترافیکدر محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده لاسم ، آب اسک ، وانا و سه راهی چلاو و در آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار نیمه سنگین گزارش رده است.  محورهای فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند و  آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس ترافیک نیمه سنگین دارند.

سرهنگ شیرانی گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری سنگین است.

او درباره آخرین وضعیت جوی  کشور گفت:  در برخی از محورهای استان خراسان رضوی شاهد بارش برف و باران هستیم. در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، اردبیل ، خراسان شمالی ، گلستان ، گیلان و مازندران و نیز بارش باران گزارش شده است. 

سرهنگ شیرانی همچنین به ادامه عملیات عمرانی منجر به انسداد راه در آزادراه تهران-شمال اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی در آزادراه تهران شمال که از ابتدای این هفته شروع شده و باعث انسداد  این  آزادراه گردیده بود به مدت ۶ روز دیگر تمدید گردید و بر این اساس این آزادراه تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ کماکان  مسدود می باشد. هموطنان عزیز در صورت نیاز به تردد می توانند از جاده کرج چالوس ، جاده هراز و فیروزکوه استفاده نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز