خبرگزاری کار ایران

درجاتی:

اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه در فصل بارش

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۴۳

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: مجموعه دستورالعمل های تمهیدات ، محدودیت ها، اقدامات پیشگیرانه فصل پاییز در سطح استان ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ نشست فصلی اعضای ستاد مدیریت بحران استان تهران در ساختمان مدیریت بحران به ریاست منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استان برگزار شد.
 
درجاتی در این جلسه با اشاره به لزوم آمادگی در فصل بارش اظهار داشت: مجموعه دستورالعمل های تمهیدات ، محدودیت ها، اقدامات پیشگیرانه فصل پاییز در سطح استان گردآوری، تنظیم و به دستگاه های ذیربط و شهرداری ها ابلاغ شود.
 وی افزود: همکاری و تعامل بین دستگاهی در حوزه عملکرد ارگان های امدادی و خدمات رسان مورد انتظار است.
 
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان کرد: پیش بینی های لازم در حوزه اورژانس، هلال احمر، راهداری، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، شهرداری ها در خصوص دپوی ماسه و نمک، اقلام زیستی، اقلام امدادی، جرثقیل و سایر ماشین آلات پاکسازی در نظر گرفته شود.
 
درجاتی سپس تاکید کرد : اطلاع رسانی لازم رسانه ای، مطبوعاتی و فضای مجازی جهت آگاهی شهروندان و انسجام بخشی عملیات پیشگیرانه (و یا حتی عملیات مقابله ) در سطح استان بایستی صورت پذیرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز