خبرگزاری کار ایران

چراغعلی:

انتصاب ۲۵ شهردار در استان تهران/ مهاجرت خاموش به استان تهران نیازمند برنامه‌ریزی و تدبیر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۳۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از انتصاب ۲۵ شهردار در استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ عبدالرضا چراغعلی در جلسه هم اندیشی مدیریت شهری با حضور روسای شوراهای شهر استان تهران اظهار داشت: در ۲۵ شهر استان تهران شهرداران منصوب شدند و مابقی شهرها در دست اقدام است که اکثر شوراها نیز شهرداران جوان، کارآمد و تحصیل کرده معرفی کرده اند که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: پس از انتصاب همه شهرداران، اتاق فکر مدیریت شهری را به شکل رسمی دنبال می‌کنیم.

معاون عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: شرایط فعلی کشور، شرایط دشواری است که به سرکردگی آمریکا فشارهای اقتصادی را به کشور تحمیل کرده به همین دلیل هم دلیل همدلی، همکاری و حضور اعضای شورا به شکل روزمره موجب آرامش مردم خواهد بود.
چراغعلی سپس گفت: اعتقاد جدی دارم که شاید برای پروژه های کلان بودجه کافی نداشته باشیم اما اگر شهرداری‌ها و شوراها اقدامات روزمره را با کیفیت و دقت انجام دهند، رضایتمندی مردم جلب می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرداری ها قلک سایر دستگاه ها نیستند عنوان کرد: تقاضا دارم که شوراها نظارت جدی بر اقدام شهرداری داشته باشند، مهاجرت خاموش به استان تهران هزینه زیادی را بر اداره شهر تحمیل می‌کند که باید برنامه‌ریزی و تدبیر داشته باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز