خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان تهران:

پلیس یکی از ارکان اصلی امنیت جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۰۳۱

رستمی در آیین تجلیل از فرمانده یگان انتظامی زندان های استان تهران گفت: هفته ناجا فرصتی برای گرامیداشت رشادت های پلیس به عنوان حافظان نظم و امنیت بوده، یاد شهدای سبزپوش در خاطره‌ها زنده می‌ماند.

به گزارش ایلنا، علی رستمی در آیین تجلیل از فرمانده یگان انتظامی زندان های استان تهران گفت: هفته ناجا فرصتی برای گرامیداشت رشادت های پلیس به عنوان حافظان نظم و امنیت بوده، یاد شهدای سبزپوش در خاطره‌ها زنده می‌ماند.

مدیر کل زندان های استان تهران با تاکید بر تلاش های پلیس  در برقراری آرامش گفت: پلیس یکی از ارکان اصلی امنیت جامعه است و آسودگی خاطر شهروندان در سایه بیداری و رشادت این عزیزان تامین می گردد.

علی رستمی ادامه داد: این امنیت در مبادی ورودی زندان‌ها نیز با تلاش ناجا حفظ می گردد و امروز فرصتی برای گرامیداشت یاد این عزیزان سبزپوش است.

وی تصریح کرد: همکاران ناجا دوشادوش کارکنان زندان ها، امنیت و نظم را در زندان ها حفظ می کنند و این امنیت زیرساخت تمام برنامه های اصلاحی و تربیتی است.

‌بنا به این خبر، در آیین گرامیداشت هفته ناجا، مدیر کل زندان های استان تهران با اهدای لوحی، از سرهنگ رضا فرحناکی فرمانده یگان انتظامی زندان های استان تهران تقدیر به عمل آورد٫

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز