خبرگزاری کار ایران

توضیحات بنیاد شهید در خصوص اقدام به خودسوزی یکی از ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۶۵

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدام به خودسوزی یکی از ایثارگران این استان پرداخت.

به گزارش ایلنا، سید منصور موسوی در این خصوص گفت: صبح روز جاری سه‌شنبه ۲۷ مهرماه یکی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور پیگیری درخواست خود به استانداری این استان مراجعه کرده است که مسئولین استانداری این ایثارگر را به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.

وی افزود: این ایثارگر پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بار اول اقدام به خودکشی می‌کند که با تلاش و سرعت عمل همکاران بنیاد از بروز آسیب‌ به این فرد جلوگیری می‌شود اما در ادامه ایثارگر مورد نظر پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مجددا اقدام به خودسوزی کرده است که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: این شخص ایثارگر به‌سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی وی باشیم.

گفتنی است رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در پی بروز این حادثه دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع این موضوع صادر نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز