خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

اقدامات داعش برای تفرقه افکنی در اسلام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۶۹۸

رئیس شورای شهر تهران گفت: داعش مدعی به اسلام که وحشیانه‌ترین حرکت‌ها را به نام دین اسلام انجام می‌دهد، همه برای تفرقه‌افکنی و وحدت‌شکنی از اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در ابتدای شانزدهمین جلسه شورای ششم در نطق پیش از دستور خود گفت: فرارسیدن هفته وحدت، ایام پرفروغ میلاد مبارک پیامبر اسلام را خدمت همه مردم تبریک می‌گویم. انشالله که از برکات این ایام که آغاز هفته وحدت است به خوبی استفاده کنیم.

چمران گفت: وقتی مدعی هستیم که بین همه فرق اسلامی وحدت را برگزار می‌کنیم، قاعدتا بین خودمان و در یک جمع کوچک نیز باید وحدت و برادری به خوبی برقرار باشد تا به هدف عالیه اسلام برسیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امیدوارم در مسیر وحدت گام برداریم و توطئه دشمنان در وحدت شکنی و ایجاد تفرقه را که در شیعه انگلیسی و داعش مدعی اسلام می‌بینید خنثی کنیم.

او گفت: داعش مدعی به اسلام که وحشیانه‌ترین حرکت‌ها را به نام دین اسلام انجام می‌دهد همه برای تفرقه‌افکنی و وحدت‌شکنی از اسلام هستند.

چمران گفت: برخی نیز دنبال این مکتب‌های ساختگی هستند و از واقعیت و مکتب اسلام که توحید است دور می‌افتند.

او در پایان تاکید کرد: باید در راه اسلام گام برداریم چرا که موفقیت ما در این راه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز