خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۷۷ کد رشته کنکوری در حوزه پرورشی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۶۹۲

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی عترت و نماز و همچنین توسعه فرهنگ قرآن را اولین اولویت معاونت پرورشی و فرهنگی برشمرد.

به گزارش ایلنا، حسن شربتدار در آیین افتتاحیه چهارمین دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز که در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: این دوره یکی از بهترین دوره‌های توانمندسازی در راستای مدیریت دانش انسانی است.

وی افزود: توسعه فرهنگ قرآن، عترت و نماز اولین اقدام معاونت پرورشی و فرهنگی بوده است، کسب رتبه‌های قرآنی در شرایط زیست بوم جدید، اجرای طرح حفظ جز سی قرآن، و… از جمله گام‌هایی است که در این راستا برداشته شده است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی تصریح کرد: سیاست دوم این معاونت، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است لذا برگزاری اردوهای راهیان نور از جمله برنامه‌های این حوزه است.

وی بر تقویت مهارت‌های دانش آموزان تأکید و گفت: باز مهندسی سازمان دانش آموزی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، توسعه و تقویت زیرساخت ها، افزایش بودجه پرورش در سال ۹۹ و توسعه و تقویت حوزه نیروی انسانی، ایجاد دو رشته مستقل امورتربیتی، ایجاد ۷۷ کد رشته در کنکور در حوزه پرورشی از جمله برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی است.

شربت دار خاطرنشان کرد: طراحی و بازسازی برنامه‌های پرورشی در زیست بوم جدید و ارائه برنامه‌های پرورشی در شبکه شاد، بخشی از عملکرد حوزه پرورشی است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی ادامه داد: تأسیس خط ۱۵۷۰ اورژانس اجتماعی، ایجاد مرکز کنترل اردوها، توسعه مجلس دانش آموزی و… از جمله برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز