خبرگزاری کار ایران

جزئیات آخرین احکام صادره برای متخلفان در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۵۴۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس جزئیات آخرین آرای صادر شده برای متخلفان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، غلامرضا سالاری گفت: با کشف تعداد زیادی لاستیک خارجی احتکار شده در انبار یک واحد صنفی واقع در شهر شیراز، پرونده ای در این رابطه در تعزیرات حکومتی شیراز تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: با تحقیقات انجام شده توسط شعبه رسیدگی کننده، اتهام انتسابی محرز و حکم به عرضه لاستیک های مکشوفه در بازار و جریمه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی فرد متخلف صادر شد.

سالاری همچنین در مورد رسیدگی به پرونده قاچاق موتور سیکلت، گفت: یک دستگاه موتور سیکلت خارجی در حومه شهرستان رستم توسط مامورین انتظامی توقیف و پرونده ای تشکیل و به شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده اتهام انتسابی را محرز دانسته و متهم را به ضبط موتور سیکلت و جریمه ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون محکوم کرد.

وی از رسیدگی به پرونده فروش اجباری روغن خوراکی خبر داد و گفت: بر اساس مشاهدات و بررسی های بازرسین، یک شرکت اقدام به فروش اجباری روغن خوراکی در کنار کالاهای دیگر به واحدهای صنفی سطح شهر کرده که پرونده ای در این رابطه تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده تخلف انجام شده محرز و نهایتا این شرکت به اتهام فروش اجباری کالا به پرداخت جریمه ۲ میلیارد ریالی محکوم شد.

سالاری همچنین از جریمه ۲۱ میلیاردی قاچاقچی ارز خبر داد و تصریح کرد: فردی که توسط ماموران فرودگاه با مقادیر زیادی ارز در کیف دستی اش، دستگیر شده بود، به تعزیرات معرفی و پس از بررسی در شعبه رسیدگی کننده به ضبط محموله و پرداخت ۲۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز