خبرگزاری کار ایران

عسگری:

ضرورت بازنگری میزان تسهیلات و وثایق طرح‌های نیمه تمام استان تهران از سوی بانک‌های عامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۵۳۳

معاون اقتصادی استاندار تهران بر ضرورت میزان تسهیلات مورد نیاز و وثایق طرح های نیمه تمام استان تهران از سوی بانک‌های عامل تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و تسهیل و رفع موانع تولید استان و شهرستان ملارد اظهار داشت: بانک‌ها در مورد طرح های نیمه تمام که به عنوان تامین کننده اولیه منابع مالی آنها هستند ضمن بررسی مجدد و بازنگری در میزان تسهیلات و وثایق مورد نیاز همکاری لازم را به عمل آورند.

وی افزود: یکی از مشکلات واحدهای تولیدی استان تهران کند بودن روند رسیدگی و تعیین تکلیف واحدهای تولیدی در بخش تعزیرات است که امیدواریم با تسریع روند بررسی مسائل و مشکلات این طرح ها از سردرگمی و اتلاف منابع واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

معاون اقتصادی استاندار تهران آشنایی تولیدکنندگان با ضوابط و مقررات جاری کشور در زمینه تولید را ضروری دانست و گفت: آگاهی از قوانین و مقررات باعث جلوگیری از ایجاد مشکلات حقوقی برای واحدهای تولیدی و جلوگیری از توقف و کند شدن عملیات اجرایی و تولید خواهد شد.

عسگری بیان کرد: حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و مرتفع نمودن مشکلات زیرساختی آنها از اهم وظایف دستگاه‌های اجرایی ذی ربط می باشد و در همین راستا صنعت و معدن استان، مشکلات حقوقی واحدهای دارای انبار مواد اولیه در شهر ری را از طریق دادستانی پیگیری نمایند.

گفتنی است در ابتدای این سفر معاون اقتصادی استاندار به همراه تعدادی از مدیران از پنج پروژه تولیدی بازدید کردند و درجلسه نیز مسائل و مشکلات ۱۳ طرح تولیدی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز