خبرگزاری کار ایران

تجلیل از ۱۳ دانشجوی دارای رتبه برتر در کنکور سراسری ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۵۱۴

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ۱۳ دانشجوی برتر در کنکور سراسری ۱۴۰۰ که با حمایت این نهاد موفق به ورود به دانشگاه شده اند، تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مراسم تجلیل از دانشجویان تحت حمایت با حضور سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل، حسین زمانیان، معاون امور فرهنگی و جمعی از مدیران و مسئولان کمیته امداد استان تهران در سالن شورا این اداره کل برگزار شد.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این مراسم با بیان اینکه حمایت از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل برای آن‌ها و همچنین مراقبت‌های تحصیلی از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی این نهاد است، گفت: شما عزیزانی هستید که با تلاش و کوشش رتبه‌های خوبی را در کنکور سراسری کسب کرده‌اید و در همین جهت می توانید در زمینه های مختلف تحصیلی، مشاوره های کنکوری یاری رسان  سایر دانش آموزان تحت حمایت این نهاد باشید.

وی افزود: افرادی که با سختی درس می خوانند و به بهترین نحو از فرصت های خود در امور تحصیلی استفاده نموده اند  قطعا آینده روشنی در پیش رو دارند.

پرپنچی با بیان اینکه هم اکنون در سطح استان تهران ۱۵۰۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان تهران برای دانش‌آموزانی که در آستانه کنکور هستند با برخی از موسسات آموزشی قرار داد منعقد کرده است و بر اساس این قرارداد،دانش‌آموزان از دوره‌های آموزشی برای شرکت در کنکور سراسری  بهره‌مند خواهند شد.

شایسته ذکر است؛ اولین مراسم تجلیل از دانشجویان شهریورماه سال جاری با حضور ۱۲ دانش آموز دارای رتبه برتر در کنکور سراسری برگزار و با اهدای لوح سپاس و هدیه ویژه  از آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز