خبرگزاری کار ایران

توضیحات استاندار تهران در مورد برگزاری مراسم ایام الله ۱۳ آبان/ پروتکل‌های بهداشتی ویژه این مراسم ابلاغ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۴۷۵

استاندار تهران وضعیت برگزاری مراسم ایام الله ۱۳ آبان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به اهمیت این جلسات اظهار داشت: یکی از جلسات مهم و ضروری، جلسه ستاد مقابله با کرونا است که این مسئله به سبب اهمیت موضوع و تاکید مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: استانداری علاوه بر انجام وظایف ذاتی از جمله تامین امنیت و نظارت بر دستگاه‌ها؛ اولویت‌هایی دارد که یکی از آن‌ها موضوع کرونا است از اینرو تاکید بر این است که این جلسات به صورت مستمر برگزار شود و در این زمینه مبنا نظر کارشناسان حوزه بهداشت می باشد و تمام ابعاد موضوع باید سنجیده شود.

استاندار تهران در مورد مراسم ۱۳ آبان عنوان کرد: اهمیت به معنویت و داشته‌های معنوی مردم ضروری است و کرونا در این زمینه به کشور ما و کشورهای اسلامی خسارت وارد کرده است و مدت زیادی است که نماز جمعه در تهران برگزار نمی شود؛ البته خط قرمز ما صحت و سلامت مردم است.

منصوری سپس گفت: نماز جمعه این هفته طبق نظر ستاد ملی کرونا در تهران و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: در مورد برگزاری مراسم ۱۳ آبان نیز کمیته ای متشکل از معاونان بهداشتی سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران، جزئیات پروتکل‌های بهداشتی را تدوین می کنند تا به فرمانداران ابلاغ و مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز