خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

تلاش نیروی انتظامی برای تامین امنیت جامعه قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۱۲

استاندار تهران گفت: پلیس همواره برای اینکه همه مردم با خیالی راحت و آرامشی پایدار باشند و نیز برای صیانت و حفاظت از جان و مال آحاد مردم تلاشی شبانه‌روزی و قابل‌تقدیر دارند.

به گزارش ایلنا، محسن منصوری در دیدار با سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تقدیر از زحمات آنان اظهار داشت: کارکنان دلسوز و تلاشگر نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم برای انجام مأموریت‌های خطیر و تأمین امنیت جامعه تلاش و مجاهدت می‌کنند.

وی ادامه داد: پلیس همواره برای اینکه همه مردم با خیالی راحت و آرامشی پایدار باشند و نیز برای صیانت و حفاظت از جان و مال آحاد مردم تلاشی شبانه‌روزی و قابل‌تقدیر دارند.

استاندار تهران عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح کشورمان خدمت به آحاد مردم و مجاهدت در راه تأمین امنیت را به زندگی مادی و معنوی ترجیح داده‌اند.

منصوری سپس گفت: نیروی انتظامی با ماموریت چند وجهی خود در رفت و آمد جاده‌ای، تأمین امنیت شهرها، تأمین امنیت مرزها، مبارزه با ناامنی های داخلی و تأمین امنیت روانی جامعه و دیگر حوزه ها خدمات ارزشمند و اثرگذاری دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، سردار رحیمی نیز در این جلسه با اشاره به امنیت مطلوب تهران برای محسن منصوری در سمت استاندار تهران آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز