خبرگزاری کار ایران

چهاردیواری کالای قاچاق لو رفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۰۸۸

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با همکاری ماموران امنیت اقتصادی شهرستان ری، چهار دیواری که محل دپوی کالاهای قاچاق بود، شناسایی شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" بیان داشت: در راستای طرح تشدید مقابله با ورود کالای قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی کالاهای قاچاق در کهریزک، شناسایی محل دپوی این کالاهادر دستور کار پلیس امنیت اقتصادی تهران  و شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که این محل یک چهار دیواری خالی از تجهیزات ساختمانی بوده و کالاهای قاچاق توسط خودروهای شوتی در این مکان تخلیه و سپس توسط خودروهای باربری از این مکان منتقل می شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ  ابراز داشت: پس از هماهنگی های قضائی مراقبت های ویژه پلیسی آغاز که در همین حین یک دستگاه خودروی وانت  وارد چهار دیواری شد و در بررسی های تکمیلی  ۱۸۳ جفت کفش کتانی، ۴ هزار و ۱۸۱ عدد شال زنانه ، ۴۰۸ عدد لوازم بهداشتی ، ۱۵۲ عدد اسباب بازی  و ۱۴۰ هزار و ۷۹۲  عدد لوازم خرازی  فاقد مدارک و مستندات قانونی  کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، عنوان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته توسط کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۲۰  میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز