خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۰۷۸

طی حکمی از سوی هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، محمد جواد سلمانپور به سمت سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج این سازمان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، متن حکم انتصاب سلمان‌پور به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر محمدجواد سلمانپور

عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز

با اهدای سلام

نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری مجموعه‌های ذیربط در تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، با «رویکرد تحول‌گرا و دانش بنیان» نسبت به ارتقاء خدمات مؤثر به دانشجویان گرامی و ساماندهی مناسب امور مربوط به تبادل دانشجو و سایر امور بین‌الملل مرتبط با آن معاونت در راستای تحقق مرجعیت علمی کشور در منطقه و جهان همت به گمارید.

توفیق روزافزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و زعامت رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در انجام امور محوله از درگاه ایزد منان خواستارم.

از سوابق اجرایی سلمان‌پور می‌توان به ریاست دانشگاه علوم قرآنی شیراز اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز