خبرگزاری کار ایران

چمران:

شهردار تهران راهی بیمارستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۶۹۴

رئیس شورای شهر تهران گفت: جلسه امروز قرار بود با حضور شهردار برگزار شود و فرصتی باشد تا شهرداران جدید مناطق به اعضای شورا معرفی شوند، اما آقای زاکانی شرایط جسمانی خوبی نداشتند و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه پانزدهم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: شنبه ۲۴ مهرماه روز ملی پارالمپیک بود ما حق جانبازان و معلولین عزیز را گرامی می داریم و از موفقیت هایی که در مسابقات امسال پاراالمپیک نصیب آنها شد خوشحالیم.

او ادامه داد: فردا روز تربیت بدنی و ورزش است و به همه ورزشکاران این روز را تبریک می گویم و امیدوارم ورزش همگانی و تربیت بدنی عمومی در شهر جا بیفتند و شهرداری که متولی ورزش همگانی بوده باز هم در این زمینه برنامه های خوبی برای تشویق مردم به ورزش همگانی با رعایت شرایط کرونایی داشته باشند.

چمران گفت:۲۴ مهر سالگرد حادثه به آتش کشیدن مسجد جامع تهران است، عده ای مزدوران خود را اجیر و منجر به شهادت ۲ نفر شدند و حادثه مهمی بود.

او ادامه داد: جلسه امروز قرار بود با حضور شهردار برگزار شود و فرصتی باشد تا شهرداران جدید مناطق به اعضای شورا معرفی شوند، اما آقای زاکانی شرایط جسمانی خوبی نداشتند و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش ایلنا، بعد از اعلام چمران، نماینده شهرداری در شورا با رئیس شورا صحبت کرد و چمران نیز گفت صبح با آقای زاکانی صحبت کرده‌ و به دلیل مشکلات جسمانی راهی درمانگاه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز