خبرگزاری کار ایران

عدم ارسال گل و درج پیام تبریک انتصاب در رسانه‌ها؛ نخستین دستور استاندار جدید تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۲۵

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از دستور استاندار جدید تهران برای عدم چاپ بنر تبریک انتصاب و ارسال گل از سوی دستگاه ها و اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ مجتبی مرادی نوروزی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به معرفی محسن منصوری به عنوان استاندار جدید تهران، خواستار خودداری دستگاه های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی از چاپ بنر و ارسال گل به مناسبت این انتصاب شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف عموم نسبت به انتصاب نماینده عالی دولت در استان افزود: این اقدام بنا به دستور و تأکید استاندار جدید و در راستای نهادینه شدن فرهنگ دوری از تشریفات غیر ضرور و نیز استفاده بهینه از منابع انجام می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری افزود: مدیران و همکاران بخش های دولتی و غیردولتی مطلقا از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه ها و غیر آن اجتناب کنند.

مرادی نوروزی تاکید کرد: شایسته است این رویه در سایر موارد مشابه از جمله مناسبت های ملی و مذهبی نیز رعایت شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مراسم معارفه استاندار جدید تهران، روز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه و با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز