خبرگزاری کار ایران

درخواست امام جمعه موقت تهران از وزیر کشور در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر و کودکان کار

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۴۵۸

امام جمعه موقت تهران گفت: از وزیر کشور درخواست می‌کنم در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر و کودکان کار در تهران از استاندار بخواهند اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تکریم و معارفه استاندار تهران ظهر امروز چهارشنبه ۲۱ مهرماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران، حجت الاسلام  والمسلمین  ابوترابی فرد، حجت الاسلام  تقوی، علیرضا زاکانی شهردار تهران، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا و جمعی از نمایندگان و مقامات استانی، فرمانداران و ... برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، با اشاره به توصیه امام علی (ع) به مالک اشتر گفت: حضور ما در عرصه های مدیریتی وابسته به این است که در راه رضای خدا قدم برداریم و اگر از این حوزه اندکی فاصله بگیریم به دنیا و آخرت خود و دیگران آسیب خواهیم زد.

وی ادامه داد: هر اقدام بدون پشتوانه علمی و معرفتی ممنوع است. در این دوران چهل ساله هر وقت در این مسیر قدم برداشتیم بر اقتدار ما افزوده شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم خدا به ما توفیق دهد از تجارب صاحبان فکر بهره وافر ببریم  و با عزم و اراده استوار برای تحقق اهداف‌مان قدم برداریم‌.

وی با اشاره به نقش استاندار تهران و فرمانداران شهرستانهای استان تهران در راه ارتقای استان تهران گفت: شاهد هماهنگی مطلوب در استان تهران بین استاندار و فرمانداران بوده‌ایم و این امر باعث شد تا استان تهران در انتخابات رتبه خود را ارتقا دهد. امیدوارم استاندار جدید تهران نیز نسبت به ارتقای سطح کارایی نظام موفق باشد سطح کارایی نظام نیز با ارتقای دانش و علم و عقلانیت و ایمان و عزم و اراده اتفاق می افتد.

حجت‌الاسلام  ابوترابی فرد تصریح کرد: در حوزه کاهش برخی از آسیب‌های اجتماعی تهران باید پیشگام باشد مانند ناهنجاری‌ها در حوزه اعتیاد و کودکان کار. با این‌که‌ پلیس اراده جمع آوری معتادان متجاهر را دارد اما موفقیت  آمیز عملی نشده است و من از وزیر کشور می خواهم این موضوع  را از استاندار بخواهد تا درخصوص  جمع‌آوری ۲۰ هزار معتاد متجاهر اقدام کند البته کارهای خوبی انجام شده اما باید پشتیبانی شود تا دیگر شاهد حضور  معتادان نباشیم و بعد هم موضوع کودکان کار است که بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز