خبرگزاری کار ایران

پایش ۳۷۱ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی اسلامشهر در نیمه نخست ۱۴۰۰/ صدور ۹۰ اخطاریه قانونی برای متخلفان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۸۹۵

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر گفت: در گشت و پایش‌های نیمه نخست سال جاری با اولویت برخورد با واحدهای غیر مجاز و آلاینده، ۳۷۱ واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی تحت پایش قرارگرفتند که این پایش‌ها منجر به صدور ۹۰ مورد اخطاریه رفع آلودگی و شناسایی ۳۹ واحد جدید شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، «الهه بیگی»، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: در نیمه نخست سال، همچنین ۱۳۵ مورد نمونه برداری میکروبی و شیمیایی از پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب‌های صنعتی و بهداشتی انجام شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۰ واحد غیر مجاز و آلاینده جمع آوری شده‌اند و۱۱ واحد نیز به دلیل‌عدم رعایت الزامات زیست محیطی و تداوم آلودگی و همچنین شکار و صید غیر مجاز تحت پیگیری قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان تصریح کرد: در نیمه اول سال جاری که مزین به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است ۱۸۹ استعلام جهت احداث و بهره برداری واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی تحت بررسی کارشناسی قرار گرفته که بیش از ۹۵ درصد متقاضیان موفق به اخذ مجوز زیست محیطی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز