خبرگزاری کار ایران

جزئیات جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار/ تشکیل چند کمیته ویژه در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۸۵۴

سخنگوی شورای شهر تهران جزئیات جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر با شهردار تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، "علیرضا نادعلی" سخنگوی شورای شهر تهران درباره جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران گفت: این جلسه با حضور آقای زاکانی شهردار تهران و شهرداران مناطقی که تازه منصوب شدند برگزار شد و به تبادل افکار و آرا پرداختیم. 

او با اشاره به اینکه نکاتی از سوی اعضا در خصوص فرایندهای کلی در شهرداری تهران مطرح شد، گفت: همچنین درباره موضوعات در برخی مناطق و سازمان‌ها صحبت شد. مواردی همچون صدور پروانه ساخت و کوتاه کردن زمان صدور پروانه، ساخت و ساز در اطراف فرودگاه مهرآباد و مشکلاتی که بلندمرتبه‌سازی در این محل ایجاد کرده، صحبت شد. 

نادعلی با اشاره به حضور شهرداران تازه منصوب شده در مناطق گفت: معارفه‌ای توسط این افراد اتفاق افتاد. در ادامه شهردار درخصوص برنامه و تشکیل کمیته‌هایی صحبت کردند. برای مثال یکی از کمیته‌ها برای تعیین تکلیف مطالبات مالی شهرداری تهران از دستگاه‌های مختلف است. یکی از کمیته‌ها درخصوص پروژه‌های رها شده در شهر تهران، همچنین تعیین تکلیف مواردی که شهرداری در آن مغموم شده و لازم است که پیگیری مجدد در آن انجام شود همچنین مساله حقوق نگرفتن پرسنل برج میلاد صحبت شد. 

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: درباره نحوه هزینه کرد برج میلاد و شرایط آن بحث و قرار شد مشکل حل شود. همچنین پرداخت متمرکز حقوق‌ها از مبدا تا زمانی که بخشی از مشکلات به حداقل برسد توسط شهردار محترم مطرح شد. 

نادعلی ادامه داد: اقدام برای تشکیل هیات‌های اندیشه ورز برای همه بخش‌ها نیز توسط شهردار تهران مطرح شد و اعضا نظرات خود را ارائه دادند و شهردار نیز پاسخگوی نظرات بودند. این تعامل دو سویه تا چند جلسه برگزار می‌شود و به صورت دائمی نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز