خبرگزاری کار ایران

ثروت بوشهر به داشتن سرمایه‌های انسانی این استان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۹۷۱

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با بانوان فرهیخته و نخبه استان بوشهر گفت: استان بوشهر را نباید هرگز محروم خواند؛ چرا که ثروت واقعی این استان نه محدود به نفت و گاز، بلکه به داشتن سرمایه های انسانی به ویژه در بین بانوان است.

به گزارش ایلنا، انیسه خزعلی در نشست هم اندیشی ورزشکاران، هنرمندان، کارآفرینان و نخبگان استان بوشهر گفت: بوشهر از جمله استان های سرآمد در زمینه های خوداشتغالی، کسب و کار در حوزه بانوان است و این امر بر لزوم توجه هر چه بیشتر در این حوزه، تاکید می کند.

 

وی کمبود بودجه را از جمله عوامل اصلی مشکلات موجود نه تنها در استان بلکه در سطح کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: امید است با حل مشکلات اقتصادی، بسیاری از معضلات حوزه بانوان مرتفع گردد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: عرضه، بازاریابی و صادرات صنایع خرد تولیدی از جمله مسائلی است که دولت باید به آن بپردازد و مشکلات ایجاد شده در این زمینه، به زودی بررسی و پیگیری خواهند شد.

وی ادامه داد: رایزنی‌هایی با وزیر کشاورزی صورت گرفته و مقرر شده تسهیلاتی در این خصوص اهدا شود که با اهدای این تسهیلات، بخش زیادی از کسب و کار بانوان در زمینه کشاورزی، آبزیان و صنایع دستی مرتفع خواهد شد.

خزعلی ضمن تاکید بر لزوم توجه به کرامت انسانی اظهار داشت: بازنگری‌هایی هم در قوانین و هم در اجرای آن باید صورت گیرد تا خلأهای موجود نیز جبران شود.

بنابر اعلام سایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، بیمه بانوان روستایی و عدم پوشش درمانی این بیمه‌ها، موانع بانکی در دریافت وام‌های خوداشتغالی، مشکلات پیش پای بانوان روستایی جهت صادرات محصولات تولیدی، لزوم تصویب لایحه حمایت از زنان در پرونده‌های قضایی از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز