خبرگزاری کار ایران

دو کشته در پی ورود پرشیا به جوی آب

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۹۶۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مرگ دو نفر در پی واژگون شدن سواری پرشیا در جوی آب خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۶:۲۸ صبح امروز خبر وقوع حادثه برای یک دستگاه سواری پژو پارس با هشت سرنشین از سوی آتش‌نشانی خاتون آباد قیامدشت به آتش‌نشانی تهران اطلاع داده و در خواست نیروی کمکی شد.

وی با بیان اینکه محل حادثه مسیر شرق به غرب بزرگراه خاوران، نرسیده به قیامدشت بود، گفت:‌ دو ایستگاه از سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه که در خارج از حوزه استحفاظی آنان بود، اعزام شده و کمتر از پنج دقیقه بعد در محل مورد نظر حاضر شدند. با حضور آتش‌نشانان تهرانی در محل و در حالی که عوامل آتش‌نشانی قیامدشت در حال انجام عملیات بودند، مشاهده شد که یک دستگاه سواری پژو پارس در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان از مسیر اصلی خود منحرف شده و از سمت راست در جوی آب واژگون شده است.

ملکی با بیان اینکه این خودرو هشت سرنشین بین ۲۰ تا ۳۰ سال شامل چهار زن و چهار مرد داشت، گفت: تا قبل از رسیدن عوامل امدادی یک نفر از سرنشینان که یک آقا بود از کابین خودرو خارج شده و آسیب دیدگی چندانی نداشت، اما هفت نفر داخل خودرو محبوس شده بودند که عوامل آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات موجود اقدامات خود برای خارج کردن این افراد را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دقایقی بعد آتش‌نشانان هفت سرنشین باقی مانده در این خودرو را خارج کردند، گفت:‌ با تحویل این هفت نفر به عوامل اورژانس متاسفانه مرگ یک زن و یک مرد از سوی آنان تایید شد و پنج مصدوم دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۷:۲۱ به عملیات خود خاتمه دادند، اظهار کرد:‌ علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، اما هشدار آتش نشانی این است که افراد به هیچ عنوان نباید بیش از ظرفیت یک خودرو بر آن سوار شوند.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز