خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران انجام شد؛

​توزیع ۶۰۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در ورامین

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۶۸۱

​با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مناسبت شهادت امام رضا (ع) ۶۰۰۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان خانواده های نیازمند شهرستان ورامین توزیع شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امروز پنج شنبه پانزدهم مهر،همزمان با سی ام صفر،شهادت علی ابن موسی الرضا (ع)، با حضور سیدابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران، ۶۰۰۰  پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی با مشارکت موکب مسلم ابن عقیل سادات شهرستان ورامین طبخ و میان خانواده های نیازمند توزیع  شد.

سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن بازدید از فعالیت اجرای طرح اطعام حسینی اداره شهرستان ورامین با ارائه گزارشی از عملکرد طرح اطعام حسینی، گفت: طبق آخرین آمار از ابتدای ماه محرم تا روز گذشته بیش از ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار  پرس غذای گرم در سراسر استان تهران طبخ و توزیع شده است.

وی افزود: از این تعداد غذای گرم ۱۲۳ هزار و ۹۳۰ پرس غذای گرم در شهرستان ورامین طبخ و توزیع شده است.

پرپنچی با اشاره به اجرای طرح اطعام حسینی (ع) توسط کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: در اجرای این طرح، مراکز نیکوکاری، مساجد، پایگاه‌های بسیج ،حامیان و خیران مشارکت خوبی با این نهاد داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز