خبرگزاری کار ایران

به مناسبت «هفته تهران»؛

بازدید از موزه‌های منطقه ۱۱ رایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۱۹۱

شهردار منطقه ۱۱ گفت: به مناسبت ۱۴ مهر و «روز تهران»، بازدید رایگان از ۷موزه، وقایع نگاری یکصد سال اخیر، برگزاری تور دوچرخه سواری و برنامه‌های متنوع دیگر با محوریت ماه محرم و صفر انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، نصراله آبادیان در تشریح ویژه برنامه‌های هفته تهران که امسال با عنوان «یک قرن تهران» نامگذاری شده است؛ افزود: با توجه به این که حدود ۴ کیلومتر از حصار ناصری و بافت تاریخی تهران قدیم در منطقه ۱۱ قرار دارد؛ در هفته تهران برنامه‌های مختلفی درنظرگرفته شده است که می‌توان به تهیه وتولید قصه‌های تهران با عنوان «یک قرن تهران"۱۴۰۰-۱۳۰۰» اشاره کرد. 

آبادیان ادامه داد: این تولیدات شامل رویدادها واتفاقات تاریخی باموضوع تکایا، حسینیه‌ها ومراکزمذهبی، تاریخی و قدیمی است که به روایتگری استاد تهران‌شناس نصراله حدادی بامحوریت ماه محرم و صفر تهیه شده است. 

آبادیان درباره بخش دیگری از برنامه‌های هفته تهران بیان کرد: تهیه وقایع نگاری یکصد سال اخیر در منطقه ۱۱ به صورت تیزر، کلیپ، موشن گرافی و انتشار در فضای مجازی، هماهنگی با موزه‌های حکمت و فلسفه، دخانیات، مقدم، ثبت احوال، موزه قرآن، موزه روان پزشکی و موزه جنگ (عمارت تیمور تاش) برای بازدید عموم به صورت رایگان، تهیه فیلم معرفی اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنوان گردشگری مجازی از دیگر مواردی است که برای اجرا طراحی شده است. 

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: همچنین نقشه معرفی بیش از ۱۱۰ نقطه گردشگری در منطقه۱۱ تهیه و تولید شده است که در این هفته به صورت رایگان از راه ارتباطی شبکه‌های مجازی و سایت منطقه۱۱ برای دسترسی عموم شهروندان منتشر خواهد شد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران، او یادآور شد: در هفته تهران تور دوچرخه سواری در مسیر‌های گردشگری سطح منطقه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از تاریخ ۱۴ مهر ماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی منطقه ۱۱ از برنامه این تورها مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز