خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت‌‌های ترافیکی در تعطیلات پیش رو

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۷۹۲

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پیش رو توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز سه شنبه (۱۳ مهر) الی ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه (۱۷ مهر) در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است. 

او ادامه داد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. 

سرهنگ شیرانی درباره تردد در محورهای شمالی گفت: در محور کرج – چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است. همچنین در موج برگشت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ روز جمعه (۱۶ مهر) الی ساعت ۰۲:۰۰ روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز همان روز از ساعت ۰۴:۰۰ روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران – شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره تردد در محور هراز گفت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه (۱۲ مهر) تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه مورخ (۱۷ مهر) ممنوع خواهد بود. 

سرهنگ شیرانی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳:۰۰ روز جمعه ۱۶ مهر تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز بعد از تهران به آمل ممنوع و از ساعت ۱۵:۰۰ روزهای مورد نظر تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران یکطرفه خواهد بود. 

او درباره تردد در محور فیروزکوه اظهار کرد: تردد کلیه تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی در روز جمعه ۱۶ مهر از ساعت ۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ از قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع است. 

سرهنگ شیرانی درباره محورهای مواصلاتی استان گیلان گفت: در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه ۱۲ مهر و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سه‌شنبه و جمعه تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است. 

او ادامه داد: در محور آستارا به اردبیل و بالعکس از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز سه شنبه و جمعه تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی در محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز