خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

برخی از محلات سرانه خدماتی نزدیک به صفر دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۶۷

معاون شهردار تهران با انتقاد نسبت به متناسب نبودن ارایه خدمات شهری به شهروندان گفت: هدف اصلی ما، توزیع عادلانه خدمات متناسب با نیاز منطقه است.

به گزارش ایلنا،‌ جلال بهرامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران،  یکی از مهم‌ترین مسایل پایتخت در حوزه خدمات شهری را متناسب نبودن سرانه خدمات در شهر تهران عنوان کرد و افزود: سرانه برخی خدمات شهر در مقایسه با کلانشهر بودن تهران درست است، اما توزیع آن در سطح شهر درست نیست.

او گفت: برخی از مناطق و محلات تهران بیش از استاندارد، سرانه فضای سبز دارند، در شرایطی که در مقابل، برخی از مناطق و محلات سرانه خدماتی بسیار پایین و نزدیک به صفر دارند. این موضوع درباره حوزه‌هایی مانند فرهنگی، اجتماعی و تبلیعاتی هم صادق است. 

 معاون شهردار تهران با بیان اینکه  هدف اصلی ما، توزیع عادلانه خدمات متناسب با نیاز منطقه است، افزود: شهرداری به دنبال توزیع عادلانه خدمات در شهر و به تناسب نیاز منطقه و شرایط اقتصادی است، درواقع خدمت بیشتر باید به مناطق کم برخوردارتر و کسانی که درآمد پایینی دارند ارایه شود.

او شهر تهران را کلانشهری توصیف کرد که زندگی کردن در آن به طور طبیعی سخت است و توضیح داد: اگر شهروندی که در تهران زندگی می‌کند به جز مسایل پایتخت بودن تهران با مسایل و مشکلات شهری هم مواجه باشد، زندگی بسیار مشکل می‌شود. 

معاون شهردار تهران ادامه داد: برنامه‌ای در معاونت خدمات شهری و محیط زیست داریم که برخی از آنها ادامه اقداماتی است که یا درحال انجام است و یا انجام شده، اما حالا به دنبال افزایش کیفیت و سرعت ارایه خدمات به شهروندان هستیم. در ادامه ارایه خدمات با کیفیت قصد داریم تا به شهروندان نشان دهیم، مدیریت جدید شهری برای خدمت واقعی به آنان آمده است.

بهرامی همچنین یکی از مشکلات در اداره شهر را کنار کشیدن شهروندان از مداخله در امور شهر برشمرد و توضیح داد: گاهی شهروندان خود را کنار می‌گذارند و گاهی هم مسئولان از کار کنار می‌کشند که هر دو درست نیست. ما همراه شهروندان هستیم و از مردم درخواست داریم که همراه ما در اداره شهر باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهر، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه که پست نگرفتیم، بلکه آمدیم تا در این پست خدمت کنیم، از تدوین طرح نگهداشت راهبردی شهر خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز