خبرگزاری کار ایران

ملاقات سفیر بنیاد بیماری‌های نادر و مدیر یونیسف

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۷۲۶

سفیر بنیاد بیماری‌های نادر با مدیر سلامت و برنامه‌ریزی یونیسف در سازمان ملل دیدار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد بیماری های نادر، در این دیدار که در مقر اصلی یونیسف  (نیویورک) برگزار شد؛ نجف‌زاده ضمن تقدیم‌نامه یاسر داودیان، رئیس هیات مدیره بنیاد بیماری‌های نادر ایران گزارشی از اقدامات بنیاد بیماری‌های نادر ارائه و نیازهای دارویی و درمانی آنان را برشمرد.

سفیر بنیاد بیماری‌های نادر همچنین خواستار هماهنگی و پیگیری سریع  مدیر سلامت یونیسف بابت موارد مطرح شده در این نشست از دفتر  یونیسف در ایران شد.

«کامپو»، رئیس سلامت یونیسف در این نشست  ضمن تماس تلفنی با «رابین ناندی»، نماینده و رئیس دفتر یونیسف در تهران، بر حمایت و برگزاری جلسه فوری مشترک با مسوولان بنیاد بیماری‌های نادر در تهران تاکید کرد. نشستی که هفته آینده با حضور  مسوولان بنیاد در دفتر یونیسف تهران برگزار خواهد شد.

مدیر ارشد یونیسف همچنین از انعکاس نتیجه پیگیری‌ها به نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد خبر داد و گفت: «برای حل برخی مسائل بیماران نادر ایران  با سازمان بهداشت جهانی نیز به زودی جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا راه‌های برون‌رفت از شرایط فعلی بررسی گردد.»

 این ملاقات با هماهنگی مجید تخت روانچی، سفیر ایران در سازمان ملل و پیگیری‌های حمید طاولی، رایزن نمایندگی ایران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز