خبرگزاری کار ایران

توضیحات چمران درباره کاهش برگزاری جلسات شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۹۳

رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره یک هفته درمیان شدن برگزاری جلسات شورای شهر ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه امروز شورا در جمع خبرنگاران درباره یک هفته در میان شدن جلسات شورای شهر تهران گفت: هر زمانی که نیاز به تشکیل جلسه ای داشته باشیم و مباحثی مورد بحث قرار گیرند، می توانیم علاوه بر دو جلسه معمول، جلسات اضافه تری را نیز داشته باشیم و در این زمینه دست ما بسته نیست.

او ادامه داد: اما مسائل باید پخته و آماده شوند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. در عین حال اعضا تا به حال اینگونه کنار هم کار نکردند و نیاز به مشورت دارند. وقتی همه جلسات به این صورت باشد نمی توانند مشورت را انجام دهند و مرتبا تقاضا می کنند جلسه ای بگذاریم تا بتوانیم مسائل را با هم طرح و مشورت بگیریم. در نتیجه نیاز به جلسه مشورتی با شهردار هم داریم همانطور که در گذشته بود و شهردار در جلسات روز یکشنبه حضور پیدا می کرد و مسائلی مطرح و مشورت گرفته می شد.

چمران گفت: این جلسه را احیا می کنیم و سعی می کنیم هفته ای یک جلسه با شهردار برای مشورت داشته باشیم. 

او درباره اینکه مرکز پژوهش های شهرداری تهران قرار است زیر نظر شهرداری کار کند یا شورای شهر گفت: در گذشته مرکز پژوهش های شهرداری برای خود شهرداری بوده است. مسائل پژوهشی شهرداری با شورای شهر متفاوت است. در شورای چهارم یک مرکز پژوهش های چابک و کوچک ایجاد کردیم که این کار را برای شورای شهر به صورت مستقل انجام دهد. اما در دوره پنجم منحل شد و وزارت کشور ظاهرا گفتند که این مساله در قانون پیش بینی نشده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز