خبرگزاری کار ایران

دعوت نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری برای مشارکت در واکسیناسیون علیه کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۹۲

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه میانشهر از مردم برای مشارکت در واکسیناسیون علیه کرونا دعوت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، آیت الله احمد بهشتی با بیان این که  حفظ  صحت و سلامت از واجبات است، افزود: هر فردی وظیفه دارد به عنوان یک امر واجب، ضروری و لازم در حفظ سلامت خود کوشش کند و با عوامل بیماری مبارزه کند.

وی با اشاره به این که میکروب‌ها و ویروس‌ها از عوامل بیماری هستند که سلامت انسان را به خطر می اندازند و موجب مرگ انسان می شوند، گفت: در حال حاضر با موج پنجم ویروس کرونا مواجه هستیم که قربانی هم زیاد داشته است ولی ما می توانیم صحت و سلامت خود را با تزریق واکسن حفظ  کنیم.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه میانشهر در ادامه گفت: الان توصیه متخصصین به انجام واکسیناسیون است و بنده خودم هم دو نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده ام و الحمدالله هیچ عارضه ای هم نداشتم .

آیت الله احمد بهشتی افزود:  الحمدالله با توجه به سخنان مسئولین موج پنجم در حال فروکش کردن است  و اگر ما کوتاهی کنیم ممکن است با موج ششم مواجه شویم بنابر این به همه عزیزان  توصیه می کنم که واکسن را تزریق کنید و در برابر این ویروس خودتان را بیمه کنید.

وی در پایان با بیان این که لازم است از تمامی دست اندرکاران تهیه، توزیع و تزریق واکسن تشکر و قدردانی کرد، گفت: خداوند همه را از شر این ویروس محافظت نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز