خبرگزاری کار ایران

اصانلو:

تعزیرات با حضور موثر در بازار به کاهش تخلفات کمک کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۹۲۹

اصانلو در آئین معارفه به عنوان رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: باید برنامه هایی را عملیاتی کنیم که تعزیرات حکومتی با حضور موثر در بازار به کاهش تخلفات کمک کند و به آرامش بیشتر برای مردم برسیم.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در آئین معارفه خود، گفت: پس از یک بررسی دقیق و کارشناسی، راهبردهای برنامه ریزی شده تعیین و  حول سه محور شکل گرفته است.

وی نخستین محور را برآوردن انتظاراتی مردم از سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد و اظهار داشت:  از سازمان تعزیرات به عنوان حلقه آخر تنظیم بازار یاد می شود و بر همین اساس انتظارات حداکثری از سازمان وجود دارد و در ادامه برنامه ها را در راستای این محور قرار خواهیم داد.

رئیس سازمان تعزیرات اظهار داشت: محور دوم برآورده کردن خواسته های پرسنل خدوم سازمان است، کارکنان تلاش های زیادی با وجود کمبود ها در تمام نقاط مختلف دارند بنابریان باید وضعیت جذب و رفاهی آنان را مرتفع کنیم.

وی افزود: محور سوم اقتضایات روز است که هر سازمانی با آن برخورد دارد و بر اساس این محورها، اقدامات در حوزه هشت گانه طبقه بندی شده و امیدواریم در بازه زمانی یک ماه تا ۷۰ روزه بتوانیم این برنامه ریزی را نهایی کنیم.

اصانلو همچنین بر تسهیل دسترسی مردم به خدمات، آموزش و توانمندسازی پرسنل، هوشمند سازی خدمات شعب سازمان تعزیرات تاکید کرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان اظهار داشت: باید برنامه هایی را عملیاتی کنیم که تعزیرات حکومتی با حضور موثر در بازار به کاهش تخلفات کمک کند و به آرامش بیشتر برای مردم برسیم.

گفتنی است، مراسم تکریم جمال انصاری رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی و معارفه احمد اصانلو معاون وزیر و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، مویدی رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جمعی از مدیران سازمان بازرسی کل کشور و همچنین معاونین و مدیران سازمان تعزیرات حکومتی روز سه شنبه (۶ مهرماه سال ۱۴۰۰) برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز