خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با ایلنا:

مرزهای شلمچه و مهران برای بازگشت زائران از عتبات در نظر گرفته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۷۵۶

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با ارائه توضیحاتی درباره بازگشت زائران به کشور گفت: دو مرز شلمچه و مهران برای بازگشت زمینی زائران به کشور در نظر گرفته شده است.

"احمد محمدی‌فر" دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره بازگشت زائران از عتبات گفت: دو مرز شلمچه و مهران برای بازگشت زائران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه زائران به تدریج در حال بازگشت به کشور هستند، ادامه داد: روز گذشته تعداد کمی از زائران به کشور بازگشتند، اما از امروز بازگشت زائران به تدریج آغاز می‌شود. افرادی هم که بلیت هواپیما را تهیه کرده‌‌اند، می‌توانند با مراجعه به فرودگاه برای بازگشت به کشور اقدام کنند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: وزارت بهداشت تیم‌های کنترل، رصد و قرنطینه را در مرزها مستقر کرده‌است و به صورت کامل در مبادی وروی مرزهای زمینی و هوایی وزارت بهداشت در آماده‌باش است تا در هنگام ورود زائران پروتکل‌های بهداشتی را کنترل کنند.

محمدی‌فر خاطرنشان کرد: به غیر از حادثه‌ای که در مرز شلمچه با تجمع زائران اتفاق افتاد، خداراشکر حادثه‌ و مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی درباره تردد زائران بعد از اربعین گفت: تردد زائران بدون روادید به عراق هنوز اجرایی نشده است البته مذاکراتی بین سازمان حج و زیارت و دولت عراق صورت گرفته است که بعد از اربعین هم زائران بتوانند به عتبات بروند، البته جزییات این موضوع در اختیار سازمان حج و زیارت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز