خبرگزاری کار ایران

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران آغاز شد/تردد موتورسواران در میان عزاداران ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۴۹۹

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد موتورسواران در میان عزاداران خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در یازدهمین سال خود در پایتخت و با تاسی از پیاده روی میلیونی نجف تا کربلا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از میدان امام حسین(ع) آغاز و تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری ادامه دارد.

 سرهنگ علی همه خانی گفت: حرکت و تردد موتورسیکلت سواران در میان جمعیت عزاداران حسینی  ( ع ) ممنوع است و همکاران بنده در صورت مشاهده از ادامه حرکت آنها جلوگیری بعمل خواهند آورد .

وی ادامه داد : با توجه به حرکت خود جوش مردم در حرکت پیاده به سمت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و اعمال محدودیت های تردد در این مسیر توسط پلیس راهور تهران بزرگ ، حرکت موتورسواران در میان جمعیت و تردد آنها در مسیرهایی که محدودیت اعمال شده است ممنوع می باشد . 

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: موتورسواران گرامی که قصد شرکت در این مراسم معنوی  و پرشور را دارند از آوردن و تردد در این مسیرها جدا خودداری نموده و اگر با موتور به سمت این مسیر حرکت نموده اند موتورخود را در جایی مناسب  و خارج از محدوده  و ممنوعیت تردد ها  پارک کرده و همانند دیگر عزاداران به صورت پیاده طی مسیر کنند.

وی افزود: حرکت و تردد در بین جمعیت بسیار خطرناک بوده و هر لحظه امکان برخورد با هر یک از این عزاداران متصور است، بنابراین بمنظور حفظ جان، سلامت و امنیت تردد هر یک از شهروندان ، حرکت موتورسواران در بین جمعیت ممنوع است و همکاران بنده از همان ابتدا از ورود و خروج و تردد موتورسواران از میدان امام حسین ( ع ) تا انتهای مسیرهای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در بین جمعیت ممانعت بعمل خواهند آورد. 

سرهنگ همه خانی از متورسواران خواست ضمن رعایت قانون با تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در مسیر راهپیمایی همکاری لازم را داشته باشند تا علاوه بر حفظ جان خود و دیگر عزاداران  روزی بدون حادثه را شاهد باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز