خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی رایگان خط یک مترو و تاکسی‌ ون‌ها به جاماندگان اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۲۰۹

در طول برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، استفاده از خط یک مترو و ون‌های سازمان تاکسیرانی در طول مسیر رایگان خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از شهر، حجت الاسلام «میثم امرودی»، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در جلسه ستاد جاماندگان راهپیمایی اربعین با مدیران شهری و مدیران مرتبط- یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰- گفت: اربعین امر فوق العاده ای است که نوکری در آن نیز فوق العاده است. گویی اتفاقی در آسمان می افتد که فقط عرشیان آن را می فهمند. 

او افزود: در رابطه با روز اربعین و برنامه‌های جاماندگان اربعین در تهران در واقع باید تاکید کنیم که مراسم، تبلیغ و  تجمع نداریم اما مردم نشان دادند که به عشق امام حسین(ع) به خیابان می‌آیند . تجربه نشان داده که وقتی مرزها برای روز اربعین و سفر مردم بسته باشد، مراسم جاماندگان اربعین در تهران با استقبال و جمعیت بیشتری روبه رو می‌شود. بنابراین وظیفه ذاتی ما حمایت، جاروکشی زیر پای مردم و حمل و نقل و ... است. باید با خدمت رسانی بیشتر از تجمع زیاد جلوگیری کنیم و میزان تجمعات را کاهش دهیم.

 در ادامه این جلسه، سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره خدمات حمل و نقلی شهرداری برای مراسم جاماندگان اربعین در مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان گفت: تمهیدات لازم در این باره اندیشیده شده و در حوزه های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی آمادگی لازم را برای خدمت به شهروندان حاضر در مراسم پیاده روی دارند.  

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در طول برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی،  استفاده از خط یک مترو و ون‌های سازمان تاکسیرانی در طول مسیر رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز