خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران:

مدیریت شهری ششم در ارتقای رضایت شهروندان تهرانی گام بردارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۲۰۶

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران بیان کرد: امید است که شهرداری در این مقطع در ارتقای رضایت شهروندان تهرانی، ارائه خدمت به مردم، ارتقای ارزش‌های فرهنگی و دینی گام‌های بلندی بردارد و برگ زرین و درخشانی در تاریخ مدیریت شهر تهران ماندگار شود.

به گزارش ایلنا به نقل از شهر، امروز یکشنبه -۴ مهر ۱۴۰۰- حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران در جلسه ستاد جاماندگان راه پیمایی اربعین با مدیران شهری و مدیران مرتبط، گفت: امیدواریم شهرداری در این مقطع در ارتقای رضایت شهروندان تهرانی، ارائه خدمت به مردم، ارتقای ارزش‌های فرهنگی و دینی گام‌های بلندی بردارد و برگ زرین و درخشانی در تاریخ مدیریت شهر تهران ماندگار شود.

او افزود: در جلسه ویژه  با موضوع اربعین در شورای فرهنگ عمومی استان تهران، مقرر شد که در صورت موافقت ستاد کرونا مراسم پیاده روی بازماندگان اربعین که یک برنامه ارزشمند و بزرگداشت یاد اربعین است در پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار شود.

ابوترابی فرد با بیان اینکه شهرداری تهران به خوبی ماموریت‌های محوله برای پیاده روی جاماندگان اربعین که یک برنامه  فرهنگی، معنوی و سیاسی است را انجام داد، عنوان کرد: امیدواریم در این مقطع که شهرداری ایفاگر  نقش مهمی در عرصه فرهنگ عمومی است بتواند قدم‌های بلندی بردارد و یکی از بازوان توانمند این شورا باشد و این گام نخست با آغاز مسئولیت آقای زاکانی مصادف شد. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران یادآور شد: همه نهادهای مرتبط تصمیمات و برنامه‌ها را به صورت دقیق بیان کردند و امید است که  این برنامه‌ها در موقع اجرا نیز با دقت عملیاتی شود و  پیشنهاد می کنم یک گروه نیز متصدی رصد چگونگی اجرای برنامه باشد تا ما بتوانیم نقاط قوت و ضعف آن را مورد بررسی قرار دهیم و از کسانی که در این مهم موفق تر بودند تقدیر داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز