خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۱۱ شکارچی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۶۰

مدیر کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از دستگیری ۱۱ متخلف شکار و کشف ۸ قبضه اسلحه مجاز و غیرمجاز در ۲ روز پنج‌شنبه و جمعه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد، همزمان با آغاز نخستین روز‌های نیمه دوم سال در یکم و دوم مهرماه ۱۴۰۰ یگان حفاظت محیط زیست استان در مناطق تحت مدیریت خود موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ متخلف شکار و صید شدند. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح امروز سوم مهر ۱۴۰۰ ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار شکار و صید در این دو روز گفت: طی عملیات گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست در این دور روز مامورین موفق می‌شوند ۱۱ متخلف شکار را به همراه ۸ قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز لاشه ۲ راس بز و بزغاله و ۲ قطعه دراج را در سطح استان دستگیر و اعمال قانون کنند. 

سید اسدالله هاشمی ضمن تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان باشت در منطقه حفاظت شده خامین یک متخلف که ۲ قطعه دراج شکار کرده بود را به همراه یک قبضه اسلحه بادی دستگیر و اعمال قانون کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به رصد منطقه حفاظت شده دنای شرقی توسط محیط بانان اشاره کرد و گفت: طی عملیات گشت و کنترل یگان حفاظت شهرستان بویراحمد در منطقه حفاظت شده دنای شرقی۳ متخلف مسلح و دو قبضه اسلحه غیرمجاز کلاشینکف و ساچمه زنی دو لول شناسایی شدند و از آن‌ها لاشه دو راس بز و بزغاله وحشی کشف شد. 

وی به عملیات یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چرام اشاره گرد و گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چرام یک متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی تک لول غیر مجاز دستگیر کردند. 

هاشمی در ادامه افزود: طی عملیات گشت و کنترل یگان حفاطت استان دو متخلف در منطقه شکار ممنوع خرم ناز به همراه دو قبضه اسلحه ساچمه زنی دستگیر شدند. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست ضمن تشکر از زحمات یگان حفاظت محیط زیست استان گفت: طی عملیات گشت و کنترل یگان حفاظت شهرستان دنا یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی غیرمجاز کشف و ضبط گردید همچنین این یگان در منطقه پارک ملی دنا سه نفر متخلف را دستگیر کردند که از آن‌ها یک قبضه اسلحه ساچمه زنی کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز