خبرگزاری کار ایران

شکارچیان متخلف ۹ راس کل و بز در قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۷۲۷

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در مناطق مختلف استان موفق به دستگیری شکارچیان متخلف ۹ راس کل و بز شدند.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، «مهدی طاهری» فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در این باره گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در مناطق مختلف استان موفق به دستگیری سه گروه شکارچی غیر مجاز که با سلاح شکاری در فصل غیرمجاز اقدام به شروع به شکار و شکار کرده بودند، شدند. 

وی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست الموت شرقی، الموت غربی، طارم سفلی و ماموران یگان حفاظت حفاظت محیط زیست اداره کل طی سه ماموریت موفق به دستگیری سه گروه از شکارچیان متخلف حرفه ای و غیر مجاز که مبادرت به شکار کل و بز وحشی و حمل سلاح غیر مجاز کرده بودند شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در منطقه الموت شرقی ماموران یگان حفاظت اداره کل و محیط بانی معلم کلایه در مسیر زیستگاه سیالان و رستم زرد موفق  به دستگیری دو شکارچی غیر مجاز که با یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و ادوات شکار و صید مبادرت به شکار دو راس کل وحشی کرده بودند شده و متخلفان پس از دستگیری و تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

طاهری ادامه داد: در منطقه الموت غربی، ماموران یگان حفاظت محیطبانی رازمیان وبا همکاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان و یک کار اطلاعاتی دقیق  موفق به شناسایی  شکارچی غیر مجاز شدند.

وی در ادامه گفت: ماموران یگان اجرایی با کسب دستور قضایی طی بازرسی محل زندگی وی،  موفق به کشف و ضبط لاشه یک راس بز وحشی و یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و مهمات شدند که در ادامه با دستور مقام قضایی و بررسی گوشی متهم موفق به کشف تصاویر متعدد از شکار بیش از شش راس کل و بز وحشی و یک بهله پرنده شکاری شدند که متهم با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر میبرد. 

 فرمانده یگان افزود: در منطقه طارم سفلی ماموران یگان حفاظت این منطقه موفق به دستگیری شکارچی غیر مجاز که با یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز (قاچاق) و مهمات و ادوات شکار مبادرت به شروع به شکار کرده بود شدند و پرونده متخلف پس از تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز